Har én ledig plass på drakten

Åtte er solgt - men én plass står ledig på årets Åsane-drakt. Er det din bedrift som trenger profileringen?

Foto: Hordalandsfotball.no.

Den formidable utviklingen som Åsane har vært igjennom både sportslig, økonomisk og anleggsmessig de siste årene har gjort klubben attraktiv for samarbeidspartnere som trenger å bygge kjennskap eller skaffe seg kunder til sine produkter og tjenester.

Drakt- og arenareklame, samt forretningsnettverket, er de mest attraktive produktene våre, spesielt etter flyttingen til Åsane Arena.

Nå skal A-laget spille i en superinteressant liga med Brann, Stabæk, Start og en rekke andre attraktive motstandere, og det er lett å se for seg at OBOS-ligaen 2022 kommer til å gi bedriftene mer valuta for pengene enn noen gang tidligere.

Salgs- og markedssjef Atle Berntsen jobber nå for å knytte til seg en partner som kan pryde ryggen på årets spillerdrakt.

- Nær 90 prosent av markedsbudsjettet var i havn før vi rundet februar. Nå leter vi etter den rette bedriften til ryggen på A-lagsdrakten. Det bør være en attraktiv plass, tror markedssjefen.

Følgende bedrifter er allerede på plass på årets draktsett:

  • Tertnes Holding (generalpartner)
  • Møller Bil Minde (skuldre)
  • Fjordkraft (krage)
  • OBOS (høyre arm)
  • BA (venstre arm)
  • DNB (shorts)
  • T Solbakken (bakside shorts)
  • Coop (strømper)

TA KONTAKT

Annonse fra Obos-ligaen: