Har én ledig plass på drakten
Åtte er solgt - men én plass står ledig på årets Åsane-drakt. Er det din bedrift som trenger profileringen?
Foto: Hordalandsfotball.no.
Den formidable utviklingen som Åsane har vært igjennom både sportslig, økonomisk og anleggsmessig de siste årene har gjort klubben attraktiv for samarbeidspartnere som trenger å bygge kjennskap eller skaffe seg kunder til sine produkter og tjenester.
Drakt- og arenareklame, samt forretningsnettverket, er de mest attraktive produktene våre, spesielt etter flyttingen til Åsane Arena.
Nå skal A-laget spille i en superinteressant liga med Brann, Stabæk, Start og en rekke andre attraktive motstandere, og det er lett å se for seg at OBOS-ligaen 2022 kommer til å gi bedriftene mer valuta for pengene enn noen gang tidligere.
Salgs- og markedssjef Atle Berntsen jobber nå for å knytte til seg en partner som kan pryde ryggen på årets spillerdrakt.
- Nær 90 prosent av markedsbudsjettet var i havn før vi rundet februar. Nå leter vi etter den rette bedriften til ryggen på A-lagsdrakten. Det bør være en attraktiv plass, tror markedssjefen.
Følgende bedrifter er allerede på plass på årets draktsett:
- Tertnes Holding (generalpartner)
- Møller Bil Minde (skuldre)
- Fjordkraft (krage)
- OBOS (høyre arm)
- BA (venstre arm)
- DNB (shorts)
- T Solbakken (bakside shorts)
- Coop (strømper)
TA KONTAKT
-
Atle BerntsenSalgs- og markedssjef
- Telefon
- 415 09 135
- E-post
- atle
@asanefotball.no